ENGAGEMENT

ACTIEVE ENCOMMUNITIES

SAMEN STERKER

DUURZAME

LET’S MEET

E-MAIL

We gebruiken e-mails om klanten te informeren over nieuwe producten en aanbiedingen, maar ook om follow-ups te sturen na aankopen. Met een doordachte e-mailstrategie kunnen we de betrokkenheid van je klanten vergroten en herhaalaankopen stimuleren

SOCIAL MEDIA

Platformen zoals Instagram en Facebook vormen een belangrijk onderdeel van de omnichannel strategie. Door het slim inzetten van kanalen en door interactie te zoeken met de bezoekers, bouwen we een sterke connectie op dat zorgt voor klantloyaliteit.

CUSTOMER SERVICE

Klantenservice is essentieel voor een goede klantervaring. We bieden ondersteuning via diverse kanalen, zoals een chatbot, telefonische ondersteuning en e-mail. Door snel te reageren en problemen op te lossen, bouwen we vertrouwen en loyaliteit op bij jouw klanten.

E-COMMERCE

E-commerce stelt klanten in staat om gemakkelijk en snel aankopen te doen, ongeacht hun locatie of het tijdstip van de dag. Met een persoonlijke ervaring en betrouwbare levering verhogen we jouw omzet door online winkelen aantrekkelijker te maken voor je klanten.

APPS & WEB

Het bundelen van apps en websites brengt alle klantcontacten samen in één ticket, ongeacht waar ze vandaan komen. Dit verbetert de klantenservice door een compleet beeld te bieden van eerdere interacties, wat leidt een consistente ervaring en meer tevreden klanten.

SALES & PROMOTIONS

Effectieve communicatie van sales en promoties is essentieel om klanten aan te trekken en conversies te stimuleren. We informeren klanten over speciale aanbiedingen via e-mailmarketing, social media en pushmeldingen, om hen aan te moedigen tot actie.

NOTIFICATIONS

Pushmeldingen zijn krachtige tools om klanten te informeren over speciale aanbiedingen, nieuwe producten of belangrijke gebeurtenissen. We sturen relevante, gepersonaliseerde meldingen om de aandacht van klanten te trekken en hen aan te moedigen tot actie.

1
2
3

OMNICHANNEL SUPPORT

Met Zendesk bieden we niet zomaar klantondersteuning, maar een totaalpakket aan omnichannel support, inclusief persoonlijke telefonische assistentie. Geen gedoe, geen wachttijden. Gewoon naadloze interactie met jouw klanten, wat resulteert in hogere klanttevredenheid en klantloyaliteit.

OMNICHANNEL MARKETING

Door gebruik te maken van Klaviyo en Omnisend, creëren we effectieve e-mailmarketingcampagnes. We maken gepersonaliseerde berichten die klanten verleiden tot actie, of het nu gaat om aankopen in de webshop of het stimuleren van websitebezoek.

CAMPAGNES

Met data-analyse kunnen we op het juiste moment relevante campagnes uitvoeren, zoals gepersonaliseerde e-mails en upselling/cross-selling. We passen ook klant nurturing toe, zoals verjaardag kortingen, om de omzet te verhogen en langdurige relaties op te bouwen.

01

OMNICHANNEL SUPPORT

Met Zendesk bieden we niet zomaar klantondersteuning, maar een totaalpakket aan omnichannel support, inclusief persoonlijke telefonische assistentie. Geen gedoe, geen wachttijden. Gewoon naadloze interactie met jouw klanten, wat resulteert in hogere klanttevredenheid en klantloyaliteit.

01

OMNICHANNEL MARKETING

Door gebruik te maken van Klaviyo en Omnisend, creëren we effectieve e-mailmarketingcampagnes. We maken gepersonaliseerde berichten die klanten verleiden tot actie, of het nu gaat om aankopen in de webshop of het stimuleren van websitebezoek.

01

CAMPAGNES

Met data-analyse kunnen we op het juiste moment relevante campagnes uitvoeren, zoals gepersonaliseerde e-mails en upselling/cross-selling. We passen ook klant nurturing toe, zoals verjaardag kortingen, om de omzet te verhogen en langdurige relaties op te bouwen.

ONZEPROJECTEN

Met een no nonsense aanpak en open communicatie gaan we voor duurzame successen. Ontdek hoe we met diverse communicatiemiddelen en doelgerichte klantenservice een betrokken community opbouwen voor jouw onderneming. Klaar om samen een betekenisvolle betrokkenheid te creëren?

LET’S MEET

ONTDEKMEER SERVICES

STRATEGY

Op maat gemaakte strategieën, doordachte branding en digitale optimalisatie voor een toekomstbestendig bedrijf.

STRATEGY

MERKSTRATEGIE

COMMERCIËLE STRATEGIE

CONTENT STRATEGIE

VERKOOP STRATEGIE

CUSTOMER JOURNEY

MERKSTRATEGIE / COMMERCIËLE STRATEGIE / CONTENT STRATEGIE / VERKOOP STRATEGIE / CUSTOMER JOURNEY

ONTDEK STRATEGY

EXPERIENCE

Breng jouw verhaal tot leven en creëer een connectie tussen jouw merk en klanten. 

EXPERIENCE

BRANDING

MERKIDENTITEIT

E-COMMERCE

WEBDESIGN

COPYWRITING

CONTENT

SOCIAL MEDIA

WEBSHOP / WEBDESIGN / SOCIAL MEDIA / CONTENT CREATIE / PIM / ORDER PICKER / DRUKWERK / CAMPAGNE / ADVERTISEMENT

ONTDEK EXPERIENCE

INTELLIGENCE

Meetbaar succes met KPI's en data-gedreven inzichten. Voorspel trends en verbeter klantbeleving met AI en machine learning.

INTELLIGENCE

PIM DAM-SYSTEMEN

SEO

SEA

API KOPPELINGEN MET CONNECTOR

SHOPIFY & SHOPIFY PLUS

E-FULFILMENT

PIM DAM-SYSTEMEN / SEO / SEA / API KOPPELINGEN MET CONNECTOR / SHOPIFY & SHOPIFY PLUS /E-FULFILMENT

ONTDEK INTELLIGENCE